Strona internetowa biblioteki szkolnej.::Każda książka żyje tyle razy, ile została przeczytana.::"Wszystkie książki mówią"

28 maja 2017 10:20 | Aktualności

Klasy pierwsze w Karkonoszach.

Na początku maja  razem z koleżankami i kolegami z kl. 1a i 1b byłam na wycieczce w Karkonoszach.

Pierwszego dnia, jadąc w kierunku Jeleniej Góry, zatrzymaliśmy się we Wrocławiu , który poznawaliśmy  z przewodnikiem. Pokazał nam wiele interesujących miejsc min. Stare Miasto i Ossolineum. Po zwiedzaniu Wrocławia udaliśmy się do naszego pensjonatu znajdującego się w Jagniątkowie. Następnego dnia, we wtorek z nowym przewodnikiem pojechaliśmy do Karpacza , a później do Szklarskiej  Poręby , gdzie zobaczyliśmy wiele ciekawych miejsc min. Wodospad Szklarki, a także Muzeum Sportu, Świątynię Wang oraz zjechaliśmy najdłuższym w Polsce torem bobslejowym. Trzeciego dnia wyjechaliśmy do stolicy Czech – Pragi. Tam mogliśmy zobaczyć uroczystą zmianę warty. Widzieliśmy także Katedrę św. Wita oraz Most Karola.  W czwartek ponownie pojechaliśmy do Czech do Skalnego Miasta, w którym oglądaliśmy niezwykłe skały, a na koniec płynęliśmy łódką. Ostatniego dnia wracaliśmy do domu, po drodze zwiedzając Zamek Książ i wrocławskie zoo.

Cała wycieczka bardzo mi się podobała. Najciekawsza atrakcją był dla mnie wyjazd do Pragi, ponieważ uważam, że jest to piękne miasto.